LEUVEN MINDGATE

Bedrijfscommunicatie voor innovatieve groeibedrijven - Sessie 1: Via een doelgericht marketing- en PR-plan naar efficiŽnte communicatie


Deze cyclus omvat 2 sessies.

De markt verandert. Klanten zijn kieskeuriger dan ooit. Waarom zou een potentiële klant juist voor uw bedrijf kiezen? Waarin onderscheidt uw bedrijf zich? En hoe brengt u deze boodschap over?

In dit technologie-era is communicatie een sleutelbegrip. Succesvol communiceren is een evenwichtsoefening aangezien elk bedrijf zijn eigen, specifieke communicatiebehoeftes heeft.

Vaak is het echter moeilijk om een juiste keuze te maken uit het overaanbod aan communicatiemogelijkheden. Vandaar dat wij tijdens deze 2 sessies een aantal onderdelen binnen bedrijfs- en marketingcommunicatie belichten die op dit ogenblik relevant kunnen zijn voor uw bedrijf en u kunnen helpen bij het opstellen van uw budgetten en uitwerken van uw activiteiten. Wat is bijvoorbeeld de waarde van PR in de nieuwe media, vormt interne stakeholder communicatie een werkelijke meerwaarde, wat zijn de mogelijkheden van online communicatie, zijn communities een goede optie voor bedrijfscommunicatie? En dient u als bedrijf enorme budgetten aan te spreken voor uw bedrijfscommunicatie?

Doelgroep:
Verantwoordelijken marketing/communicatie/PR, verantwoordelijken interne en externe communicatie, woordvoerders, zaakvoerders

Sessie 1: Via een doelgericht marketing- en PR-plan naar efficiënte interne en externe communicatie - dinsdag 2 maart 2010 (16u00-19u00)

- Aandachtspunten en 'kapstokken' bij marketing communicatie
Jan Poté (Freelance Marketing & Communicatie Consultant)

- Doeltreffende PR en interne communicatie
Didier Borremans (Senior Consultant & Managing Director, Outsource Communications)

- Praktijkcase: PR en interne communicatie binnen het marketing- en communicatieplan bij Option
Jan Poté (Freelance Marketing & Communicatie Consultant)


Praktische aspecten
Deze cyclus omvat twee sessies die niet afzonderlijk kunnen worden gevolgd.

Volgende sessie:
donderdag 11 maart 2010 (16u00-19u00): Online communicatie - de rol van het internet en social media in uw marketing- en communicatiestrategie

Locatie:
Innovatie- en Incubatiecentrum, Kapeldreef 60, 3001 Leuven (Heverlee)

Programma
- vanaf 15u30: ontvangst van de deelnemers
- 16u00: aanvang van de sessie; einde omstreeks 19u00.

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us